fredag 2 februari 2018

Och kapitel 9 då?

Jag har fått en del frågor om varför kapitel 9 inte kom upp på bloggen igår så nu känner jag att det krävs en förklaring. 
Det är många som har läst de kapitel jag har lagt upp och det är självklart jätteroligt. Jag vill tacka alla som har kommit med uppmuntrande tillrop - ni har ingen aning om hur mycket det värmer!

MEN

... det kommer inget kapitel 9!

What? Vad? Varför då?

Bildresultat för chockad

Därför att nu är det upp till bevis! Nu börjar allvaret.

Ett förlag har visat intresse och även kommit med förslag på ändringar och olika alternativa tänkesätt och jag är alldeles uppspelt, skärrad och nervös inför det arbete som väntar, för mycket arbete återstår! Här handlar det inte om att luta sig tillbaka och ställa ut skorna, nu ska det arbetas så tangentbordet ryker!

Det kommer att bli jobbigt, tufft, svårt, svettigt och samtidigt alldeles .. underbart!

Bildresultat för askungen alldeles underbar

Så - whish me luck, I'm goin' in!

Och till er som svär över att inte få veta hur det går för Angelika kan jag förhoppningsvis, inom en inte alltför avlägsen framtid säga: KÖP BOKEN!



Bildresultat för överlycklig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar