torsdag 19 mars 2015

Någon måste skämta aprillo

Ja, vad säger man? "Du måste skämta!", som hunden i reklamen för tuggben, där de andra hundarna har fått löständer.



I ett och ett halvt år har jag stått upp och arbetat, nästan uteslutande. Efter en kort period i början, då det kändes jobbigt och benen stumnade, har jag nu vant mig och tycker snarare att det känns oerhört märkligt att sitta ner. Ibland tycker jag till och med att jag kanske blir lite mer alert och tänker lite bättre när jag står, jämfört med när jag sitter.



Jag har alltså inte ens en stol längre! Jag har en pilatesboll som jag sitter på när timmarna blir många.

Och så nu detta ... Ett knä som svullnar upp och blir stumt och smärtar, när jag har stått upp länge!
Menasså ... Vaf...

Okej, till gymmet och börja jobba på att stärka knän, ben, bål - the works. Bara att gilla läget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar