fredag 27 juli 2018

Varmt? Jovars ...

I skuggan, då solen just har vandrat in bakom en tall, är temperaturen här i huset ganska dräglig faktiskt. Den snittar väl på en 35 grader Celsius men jag har lyckats hitta en plats där jag kan sitta och arbeta och jag kan säga att jag trivs alldeles utmärkt!

Många klagar och gnäller och ojar sig och pratar om miljöförstöring, om torka, om djuren och om grillningen. Jomenvisst, det är för JÄVLIGT men jag tycker nog ändå att man måste försöka göra det bästa av situationen. Man kan ju inte bara låta värmen ta över! Nej, det gäller att kämpa emot med all kraft och med alla medel man har!

Ja, här sitter jag, förresten. Vätskebalansen? Jodå, tackar som frågar - den har jag jävla bra koll på måste jag säga. Inget Resorb-behov här inte ...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar