måndag 12 december 2016

Mot formtoppen

Jodå, här händer det saker minsann. Denna vecka ska bli "Den fasta handens och de smarta beslutens vecka", har jag bestämt, och detta inleds med ett mobiltelefonoperatörsbyte. Att byta leverantör är ju inget man gör med lätt hjärta och direkt efter att själva bytet har okejats får jag mejl om att det kan ta sju arbetsdagar innan bytet är klart och att jag under tiden får ett tillfälligt mobilnummer. Jojo ...

Bildresultat för skräckslagen

Ja, ungefär så känns det just nu. Åtminstone vad gäller telefonen.

En annan sak som ska inträffa denna "Den fasta handens och de smarta beslutens vecka", är att jag ska börja springa igen. Efter en hel höst med "ojojoj-vad-jag-blev-trött-efter-sommarens-triathlon"-ursäkter är det nu dags att borsta upp sig. Fram med broddarna, på med mössan och ... ut i spåret! Seså! Schas!

Bildresultat för halka och bryta benet

Några brutna lårben har vi inte lust med, men det är väl bara att "do it", som Nike säger.
Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar