onsdag 22 februari 2017

Sex

Siffran alltså, inte aktiviteten ...

Bildresultat för skrattande katt

Sex stycken bokförlag har denna dag, den 22 februari 2017, förärats resultatet av 14 månaders vedermödor, i pdf-format. Nu kan jag inte göra något annat än ... göra något annat! Jag kan inte backa klockan eller sätta igång med någon ny ändringsrunda, korrigeringsrunda, eller byta-namn-på-huvudpersonen-runda eller något annat som jag plötsligt finner helt avgörande och nödvändigt.

Och hur känns det nu då?
Jomenvisst, det känns som om någon har kört ett spett genom foten på mig, så det är helt i sin ordning!

Bildresultat för ranunkel romance

(Här försökte jag hitta en bild som illustrerade "spett genom foten" men de bilderna var så otäcka att jag nästan kräktes, så det blir i stället det vackraste jag vet: ranunkel!)

Okej, det är gjort nu. Det är över. Jag har - tror jag - gjort mitt allra yttersta och allt som händer nu blir en överraskning. Eller nederraskning, beroende på ...
Hade jag varit benägen att röka cigarr, så hade jag tagit mig en sådan nu men eftersom cigarrer och sånt strunt är ... strunt, så får jag väl i allsin dar hitta på något nytt att skriva om.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar