torsdag 22 juni 2017

Ett tecken från ovan?

Ibland undrar man lite ... Som igår kväll när tangentbordet helt plötsligt la av, bara sådär! Jag kunde ju inte låta bli att fundera på om det var högre makter som försökte tala om för mig att nej, det här är fel väg att gå. Du ska inte alls hålla på och kämpa - bara lägg dig ner och ge upp!

Bildresultat för fel väg

Men när jag så, med hjärtat i halsgropen, startade datorn idag fungerade tangentbordet (jag bytte usb-uttag) och jag kunde andas ut. Jag har inte universums onda öga på mig - än så länge!

Bildresultat för onda ögat

Med andra ord kan jag ta midsommarledigt nu, som planerat var. Om ett par timmar stävar skutan mot nya äventyr i Stockholms skärgård. Kanske ses vi?

Bildresultat för midsommar i skärgården

GLAD MIDSOMMAR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar