tisdag 11 mars 2014

Trampdynans nära förestående död

Att stå upp och arbeta har, vilket jag har tjatat om många gånger nu, många fördelar. Men även nackdelar, varav en av de mest uppenbara är att jag får väldigt ont i fötterna. Detta trots mina mjuka, fluffiga innetofflor.

Jag har en tid umgåtts med tanken på att köpa ett par rejäla tofflor á la Scholl. Tantvarning? Inte alls. Numera finns det alternativ till klassikern:

Du måste alltså inte gå omkring och känna dig som en sjuksyster på rond. Du kan välja mellan lite olika stilar, till exempel:
eller

Och om man känner att högklackat inte är någon bra idé finns det fortfarande präktiga alternativ:


Än så länge har jag inte fått ändan ur, så trampdynorna få värka ett par dagar till. Jag ska bara ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar