måndag 23 maj 2016

Menförihel...!

Okej, det här må låta som ett världsmästerskap i meningslösa konspirationsteorier, men nu vill jag veta: Finns det någon som ränner runt på mitt kontor nattetid och gnider sin flottiga näsa mot mina glasögon? Va? Och i så fall vill jag veta hur jag förmodas hantera de flottiga glasögon som blir resultatet, för min eminenta glasögonsprej, som jag för övrigt har fått en masse av optikern, fungerar INTE, putsdukarna fungerar INTE och att duscha under ljummet vatten fungerar INTE.



Okej, riktigt så här illa är det väl inte, men jag blir en aning desperat emellanåt. För ett blindstyre, som numera varken ser långt eller nära, är det glasögonens själva genomskinlighet som liksom är poängen. Annars kan man typ helt enkelt bara skita i det!



För faen ....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar