fredag 29 december 2017

December 2015 - december 2017

Två år och två manus. Och bara refuseringar så långt ögat når. Deprimerande? Nej, inte särskilt - en vet ju att det kommer att ta tid. Tålamodsprövande? Ja, så inihelsike! En normalstressad tävlingsmänniska av sin tid förväntar sig att saker och ting ska ske så här:

Bildresultat för saker sker snabbt knäppa med fingrarna gif

Ärligt talat, hur ofta händer det - egentligen?

Nå, när tålamodet prövas till bristningsgräns kanske det är dags att ta till lite mer extrema åtgärder. Men extrema åtgärder i syfte att skynda på en utgivningsprocess, hur ser de ut? Hmm ... Låt mig tänka efter lite.

Bildresultat för tänka intensivt

Vad har jag som talar för just mig och mina bokmanus? Jo, en benhård känsla av att

1. jag kan det här, jag har det i mig
2. jag vägrar ge upp

Och därmed är vi framme vid pudelns kärna:
Från och med den 1 januari kommer jag, med ett kapitel i taget, att publicera Del 1 i min spänningstrilogi om polisinspektör V. Bengtsson och systrarna Nylén genom detta forum. Vad jag önskar mig är att du som läser ska ge feedback och tips på vad jag kan ändra, vad som kan tas bort eller vad som saknas. Eller helt enkelt bara säga Hiss eller Diss, det behöver inte vara så komplicerat.

Do we have a deal?

Kom ihåg det: Första januari 2018. Då kör vi!

Bildresultat för tagga gif


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar