fredag 6 november 2015

Övning ger färdighet

Romance-projektet har plötsligt tagit ett skutt framåt, uppåt. Efter att under ett par veckors tid ha försökt att smälta min något chockartade clinch med modern romance, har jag nu tagit skeden i vacker hand, seden dit jag kommer, anpassat mig efter omständigheterna och fått till lite av det som bokutgivarna envisas med att kalla romantik, men som jag hellre skulle vilja beteckna som rent "snusk". I en alltigenom positiv bemärkelse, självklart!



Possum si volo, vill man så kan man. Eller rättare sagt, måste man så måste man. Och när det väl lossnar så är det faktiskt riktigt roligt. Det handlar självklart även om att släppa taget om sargen och våga språnget. För mig är det här ett språng, ett rejält språng. Och på onsdag annonseras finalisterna ...



Ja, nästan så här spännande är det faktiskt just nu. Kill i magen i den högre skolan. Håll tummarna för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar